Приклад якісно написаного резюме: як правильно скласти цей документ

Резюме – Ваше «обличчя» у просторі працевлаштування. Ви знаєте, схема пошуку роботи разюче проста: головне – розуміти, як правильно подати свій потенціал, як з-поміж тисяч конкурентоспроможних кандидатів стати тим, кого виокремлять, запам’ятають, урешті-решт, запросять на співбесіду! Посутньо, у Вас є 1-2 хвилини, щоби справити враження. Роботодавці, які вже звикли переглядати щодень безліч резюме, не хочуть витрачати зайвий час, тому намагаються одразу зробити висновок про те, наскільки Ви цікавий претендент. Але не варто хвилюватися: Ви швидко навчитеся складати змістовне резюме, якщо звернете увагу на основні рекомендації і принципи його грамотного написання, вказані нижче.

Як правильно скласти і структурувати резюме:
Для початку, вкажіть своє повне ім’я/прізвище/по батькові (без скорочень!) та назву посади, на яку Ви претендуєте. Не варто окреслювати ціле коло пріоритетних посад – орієнтуйтеся на конкретику, на обрану вакансію. Стисло опишіть загальні особисті дані. Не забудьте вказати адресу, і якнайбільше контактних даних. Підійдуть один або два мобільних номери, робоча електронна пошта і навіть сторінка в соціальній мережі. Доступність і контактність – привабливі якості, які переконають роботодавця у тому, що з Вами легко бути на зв’язку. Коротко окресліть декілька своїх найсильніших сторін, що безпосередньо пов’язані з вакансією, яку Ви обрали. Специфічна навичка або тривалий досвід подібної роботи – обидва підуть Вам на користь. Уникайте загальних фраз у цьому полі – Ваші слова мають бути влучними, а описані досягнення – ідеально пасувати до майбутньої роботи. Далі від Вас знадобиться перелік професійних знань та вмінь. Пишіть про те, чим точно володієте і що зможете робити. Більше уваги приділяйте якостям, що запотребовані в оголошенні про вакансію. Наприклад, якщо від вас чекають налаштування контекстної реклами або координацію та контроль роботи IT та CEO спеціалістів, дайте зрозуміти, що вже «собаку на цьому з’їли», а потім діліться другорядними фактами. Освіта. Крім інформації про ВНЗ, варто згадати про важливі курси/тренінги/семінари, якщо такий досвід є і, особливо, якщо Ваш професіоналізм значно виріс після відвідування навчальних програм. Якщо додаткових джерел освіти багато і Вам важко виділити значущі, зосередьтеся на найближчих до Вашої професії. Досвід роботи у хронологічному порядку навпаки: від останнього місця роботи до першого. Бажано – з паралельним переліком Ваших ключових досягнень. Якщо Ви студент, а досвід роботи у Вас не надто тривалий або геть відсутній – це не фатально, зазвичай роботодавці ставляться до цього з розумінням. Тим паче, до резюме можна вписати навчальну практику. Додаткова інформація, що може містити дані про знання іноземних мов, володіння робочою технікою, волонтерство будь-якої спрямованості або про наявність водійських прав чи інших особливих документів. Такі специфічні характеристики можуть надати Вам гарантовану перевагу. *І останнє: яких особистих якостей потребує Ваша професія? Визначте декілька найважливіших, якими, на Вашу думку, має володіти спеціаліст Вашого профілю; синхронізуйте уявлену картинку з Вашим особистим внутрішнім ресурсом – чи складається відповідність? Якщо так – сміливо пишіть про це. Можливо, у Вашому випадку це багатовекторність уваги чи вміння швидко переключатися з одного завдання на інші, а, може, аналітичний склад розуму? Поміркуйте і визначте найправдоподібніше.

У жодному разі не викривлюйте факти, остерігайтеся неправди! Омана розвіється, а Ваша репутація постраждає. Тому будьте готові підтвердити кожне своє слово вчинками. Не розписуйте свої недоліки, вразливі місця, бо вони – поле для Вашого саморозвитку, роботодавець до цього не причетний. Детально описувати стан здоров’я, життєву і трудову історію теж не треба, Ваша мета – показати себе як професіонала.

Приклад успішного резюме:

Михайленко Олександр Іванович Контакти: тел. (068)*--**; e-mail: mykhailenkool@gmail.com
Посада: HR-менеджер Маю п’ятирічний досвід роботи в управлінні персоналом. Керував особистим внутрішнім навчанням персоналу; дипломатичний і гнучкий у своїй діяльності та співпраці. Успішно досягаю показників ефективності (KPI). Професійні знання і навички: створення HR-бренду та навчання/управління персоналом; розробка, впровадження та підтримка систем: оцінки, мотивації персоналу та ін.; консультування управлінців, виконання плану вакансій та KPI. Досвід роботи: Травень 2012 р. – дотепер: ТОВ «Ягуар», керівник відділу управління персоналом і трудовими відносинами. Лютий 2010 р. – квітень 2012 р.: менеджер із продажу, менеджер по роботі з клієнтами. ТОВ "Мегніфаєр груп". IT - розробка ПО Освіта:
2004 – 2009 р. НАУКМА. Факультет соціальних наук та соціальних технологій (політологія) Додаткова освіта: 2008 – 2009 р. Курси іспанської мови. Знання ПК: знання мов програмування (C++, Java), візуальних редакторів. Іноземні мови: англійська, іспанська (розмовний рівень), французька – середній. Додаткова інформація: Вік – 31 рік, сімейний стан – не одружений Маю водійські права та біометричний паспорт. Вмію конструктивно вирішувати конфлікти і досягати розуміння з будь-якою людиною навіть у кризових ситуаціях.

Приклад, наведений вище, вкотре переконує: вказувати варто тільки найсуттєвіші деталі, що дають цілісне уявлення про Вас як про ідеального претендета на посаду. Не відволікайтеся на зайві факти – універсальність гратиме проти Вас, тому дотримуйтеся вибірковості, структурованості та логічності викладу. Будьте об’єктивними, сповненими ентузіазму і готовими до нових звершень. Не легковажте красою викладу й елементарною грамотністю.

Дотримуйтеся золотої середини з огляду на обсяг, оформлення і стилістику. Головне – вірити в себе і бути впевненими у своїх здібностях. Вам усе вдасться!